Pages

Attention!!

To readers who comes to this blog. I'm sorry for any links that are no longer available. I'm going to reconstruct this blog. Stay tuned for updates! Thanks. See ya!

February 14, 2010

Fast Food MyFC

Td aku baru beli makanan kt MyFC (Malaysia Fried Chicken).. take away jer.. 1st time la kire aku trnampak n dengar nama kedai nie..dan hri nie jugak 1st time aku melangkah masuk di MyFC cawangan Kuala Kedah.. Nmpak konsep nyer mmg mcm KFC.. Burger and fried chicken...

Penilaian aku ::

Layanan 4/5
Masa 3/5

Kebersihan 2/5
Suasana 2/5
Ruang 2/5

Kualiti makanan 4/5

Rasa 4/5

Komen ::

Sepatutnya space kedai tu kna lebih besar...Tmbah lg kaunter sebb ada 1 je kaunter skg..Kebersihan adalah utama..Cari cara terbaik untuk hilangkan lalat2 kt situ.. Sntiasa pastikan lntai bersih..Masa amatlah penting utk tunjukkan sesuatu pgurusan di situ adalah baik.. Aku terpaksa tggu selama 30minit..tggu order lmbat boleh buatkn pelanggan tidak berpuas hati dan...boleh mendatangkan MARAH..hahhaha! tp nasib baik pekerja kedai tu pndai amek hati dengan bg aku jus oren..he3..erm..utk taste n kualiti...so far agak baik..boleh lawan ngan KFC la..cuma dr segi marketing n pegurusan perlu diperbaiki.....




2 comments:

Anonymous said...

lek~ baru bukak 10.2.2010..
belom redy lagi kot..
nt dah stabil..ader la tuh lagi sebijik counter

amiraliyana said...

search gmbar myfc nk wt entry psal myfc.trjmpak blog ni.salam ziarah.