Pages

Attention!!

To readers who comes to this blog. I'm sorry for any links that are no longer available. I'm going to reconstruct this blog. Stay tuned for updates! Thanks. See ya!

February 15, 2011

Negeri Sembilan Blogger Banner

selamat sejahtera dan Salam Maulidur Rasul kepada semua yang beragama Islam.. Ingin saya mengingatkan diri saya dan juga pembaca sekalian supaya banyakkan selawat ke atas Nabi pada hari yang mulia ini.. janganlah esok dan hari seterusnya tak berselawat pula.. huhu~!

hari aku blogwalking dan aku nampak banyak juga blogger-blogger letak banner atau logo blogger bagi negeri masing-masing.. so, aku pun search image kat Google untuk banner blogger N9, tapi tiada satu pun yang jumpa.. mungkin juga aku tak habis cari.. huhu~! 

so, aku dah buat satu banner khas buat blogger-blogger Negeri Sembilan.. takdela gempak or cantik mana, tapi bolehlah sekadar untuk menandakan kita blogger dari N9.. huhuhu~! (drumroll....) so, taraaaaaaa.........


korang bolehla klik image nie untuk image yang lebih besar (original size).. then kalau korang nak letak kat blog korang, pandai-pandai la korang resize/compress ikut size yang korang suka.. kalau nak yang dah siap kecik, bolehla ambil di tepi blog.. 

p/s: kalau korang nak guna, tak perlu credit atau minta izin.. ambil dan pakai terus... aku ikhlas untuk berkongsi..

11 comments:

Cik Ungu Kamila said...

kitew rompak ek ! heeee :P

nasri said...

Cik Ungu Kamila:
dipersilakan.. kite geng! heheeh~!

Faidhyna Darwina said...

org n9 rupenyerw..n_n

tujuhhariseminggu said...

eh, utk nogori lain x de ke? plss plss plssss.. :)

ayuebasri said...

sy blogger Melakau...ngehehee

Unknown said...

sy blogger phg hahaha errr xder ker saper2 nak wat???xpun awk tlg wat tuk semua negeri k gak kan????hehehe

skandaLdariLangit said...

wah ;D

Anonymous said...

Wahh.. Den pon oghang nogoghi sombilan yo.. Hikhik

nasri said...

dina darwina:
yup2.. lahir je n9.. kg kedah..huu~

tujuhhariseminggu:
ngeri lain?? lam google kan ade utk ngeri lain..hehe~

ayuebasri:
berjiran la kite...huhu~

nur intan hazirah:
hehe.. cuba awk search lam google.. ngeri lain ade je..

skandaLdariLangit:
wah2.. puji or perli?? hehe~

Anitafasha:
samola kito... hoben jang hoben.. huu~

Puteri Balqis said...

sy amik eh..hehe...nak letak kat facebook(",)

Unknown said...

atok curik tau...