Pages

Attention!!

To readers who comes to this blog. I'm sorry for any links that are no longer available. I'm going to reconstruct this blog. Stay tuned for updates! Thanks. See ya!

June 18, 2010

My Asam Pedas Shop

 
Hari ini aku singgah di Tesco Shah Alam untuk shopping. Sampai je kt sana, terus aku pergi lunch di Food Court Tesco. Dalam banyak-banyak kedai kt Food Court tu terdetik hati nk test makanan di My Asam Pedas Shop (Citarasa Linda Onn).. Mayb sebab Linda Onn nyer kedai yg buat aku nk lunch kt situ.. 

Tp aku tak order asam pedas pn.. Lain pulak yg aku berkenan.. Aku order nasi ayam penyet! Harga RM6.90.. ok la harga tu untuk kt s.alam..  Then aku order ikan pari bakar.. RM5.00... 

Rasa nasi ayam penyet tu mmg sedap! tambah2 lagi dengan sambal yang sedap! meleleh seh! haha! ikan bakar die not bad! ada rasa la org kata! kecik, tp agak sedap! overall aku bg 7.5/10...

Lepas nie nk cuba asam pedas die lak! Menu utama kedai tu lah..!! Tp mayb nk g restoran utama dia dekt ngan Tesco Ampang..


 
* nie gambar branch MAPS (tesco shah alam)

6 comments:

iRfan Johan said...

blog ko ney cte sal mkn je??? blog jjcm ke....

nasri said...

dah kbetulan..hAha! time cuti nie mkn sedap je.. xtaw la cmne nk diet..hahaha!

aton said...

hoho..ak penah rase nasi ayam penyet tu mase ktorg 1 geng jenjalan kat the curve aritu..haish...mmg sedap!! (^_--)v 2 thumbs up la..hehe

nasri said...

kedai linda jugak eh kt the curve tu? dh lame gler xg sane..hehehe!

aton said...

bukan kedai linda rase nye...
sbb nama kedai tu.. "PENYETZ"..
if im not mistaken la..hehe~

nasri said...

owhh yker..hehehe! leh la nk try nnt..=)