Pages

Attention!!

To readers who comes to this blog. I'm sorry for any links that are no longer available. I'm going to reconstruct this blog. Stay tuned for updates! Thanks. See ya!

October 1, 2010

Kad Kahwin Paling Kreatif

hari nie aku tak de mood sangat nk tulis entry panjang lebar....so, aku just nk post pasal entry kad kahwin paling kreatif...hehe! aku nie bukanla peminat untuk mengumpul kad2 kahwin..cuma terdetik untuk berkongsi dengan anda semua gmbar kad nie..majlis nie dah lama da..cuma saje nk share..dr dlu lg nk share, cuma malas nk scan..ttbe jmpe balek kad nie dalam keta, trus g scan n upload..huu~ ;)

sepanjang hidup aku, mcm-mcm jenis kad kawen aku jumpe...senipis-nipis 40gsm kertas hinggalah setebal2 papan playwood kad kawen tu...kalau dah tebal sangat tu, sah2 la anak dato' nyer kad kawen..huhu! kad kawen saje dah mahal, mest majlis kawen pn grand kn... sah2 kt hotel xpun dewan2 ternama cam Dewan Perdana Felda.. hehe..

tetiba aku teringat lak...mase time study semester 2 dulu..aku ade assignment kena buat kad kahwin sendri.. so, aku ade design kad kawen aku sndiri.. ingat nk share kt sini..tapi cam malu pulak..hahahaah!

2 comments:

Onelove...Jambu merah warna said...

oh sy dpat jgak kad ni...huhuhu

Najah said...

Cun jugak kad nye tu. hehe kreatif2. nanti aku pun nk cuba buat yang macam ni jugak la.

-----------------
Kad Kahwin