Pages

Attention!!

To readers who comes to this blog. I'm sorry for any links that are no longer available. I'm going to reconstruct this blog. Stay tuned for updates! Thanks. See ya!

February 24, 2011

Subway

 sumber gambar dari Google

Subway.. Mesti korang pernah dengar kan.. Saje aku nak share dengan korang tentang antara makanan kegemaranku sejak aku mula-mula belajar kat UTM dulu.. Hehe.. 

Subway ini adalah jenama francais sandwich terbesar di dunia.. Kalau di Malaysia, hanya ada di Selangor, Kuala Lumpur dan Penang sahaja.. So, memang tak banyak francais Subway kat Malaysia nie.. 

Apa yang aku nak sampaikan sebenarnya adalah tentang khasiat makanannya.. Daripada korang selalu melantak kat bermacam-macam jenis kedai fast food, lebih baik makan di Subway.. Makanan yang fresh dan berkhasiat..

Apa yang menariknya, anda boleh pilih 'topping' anda sendiri.. Banyak jenis sayur-sayuran dan sos.. Bagi yang tak suka makan sayur, cuba try sandwich kat Subway.. Mesti korang akan suka! Sebabnya ada kawan aku yang tak suka makan sayur dan akhirnya suka makan di Subway since cuba makan sandwich kt situ..

Kalau ditanya bab harga... YA, agak sedikit mahal.. tapi berbaloi.. kalau nak jimat, boleh la pilih pakej 'Subway of The Day' serendah RM7.50.. Nak jimat lagi, makan ramai-ramai order satu jer minuman.. Then korang boleh refill hanya RM1.00.. Banyak kali pun takpe.. haha! Apa lagi, cubalah!

p/s: kalau nak puas, belilah Foot Long (12")... melantak sampai puas.. hahaha!

4 comments:

Unknown said...

mahal laa...dah la xkenyang..makan sayur je byk..daging sket je..

Gimi said...

Mahal lol..baik makan nasi

Lily said...

Ada logo halal tapi sha tetap tak terasa nak makan.. tak taw pasai apa.. huhu...

zuhanismohamed said...

foot long kenyang betul..yang separuh pun xlarat nak makan..isk