Pages

Attention!!

To readers who comes to this blog. I'm sorry for any links that are no longer available. I'm going to reconstruct this blog. Stay tuned for updates! Thanks. See ya!

August 28, 2010

Memandu Skyline R34 GT-T

Sudah beberapa hari blog SUKESUKI mendiamkan diri kerana penulisnya sedikit sibuk kebelakangan ini..sibuk ape lah tu kn..hehe.. traffic untuk blog SUKESUKI pun mula menurun kerana lama pula tak blogwalking dan balas knjungan rakan2 blog..

Yang, sebenarnya...penulis blog SUKESUKI sibuk dengan Nissan Skyline R34 GT-T...yeahh...itu dia yang nk diberitahu sebenarnya..heheheh!

Pengalaman memandu Nissan Skyline, kereta sport idaman kebanyakan remaja merupakan satu perkara yang baru hadir dalam hidup aku.. Tak pernah langsung terfikir aku akan memegang stereng dan menekan pedal minyak kereta sport yang bernilai ratusan ribu itu!!

Keterujaan memandu kereta itu tidak dapat ku ungkap dengan kata-kata..KERANA, hanya hati dan perasaan ku sahaja yang dapat menyingkap perasaan ini..hehe! Yang menariknya disini.. Aku seolah-olah RAJA yang berada di atas jalan raya...Perhatian kepada aku jelas cukup terasa..Aku merasakan seperti ARTIS yang baru sahaja memenangi anugerah bintang paling popular Malaysia..hahahhaha!

Apabila ditanya mengenai prestasi enjin kereta sport tersebut..jawapanku?? WOW!!! bayangkan...kereta sport itu berdesup laju tanpa perlu memerah tenaga yang banyak... bunyi blow-off valve kereta sport ini juga amat mengasyikkan..yang selebihnya aku dah xtahu nak cakap ape lg..huhu! aku ada sertakan beberapa gambar untuk dikongsi bersama.....

p/s: Gaya Hidup Mewah!! haha! Entry kesinambungan post yang sebelum...Haha..gurau jer..xde kena mngena pun.. Tak kisahla kan bergaya walaupun 2 hari..hehehe!

8 comments:

fathiah said...

wah. best nye. nak jgk. huhu :)

Unknown said...

whoaaaa..best2!!haah...naik r market sukesuki nnti..hahaa

Unknown said...

no doubt it is the king of the road...pernah jugak la merasa jentera terbaik ni..mampu pinjam member punye je..

nasri said...

fathiah:
hehehe...nak keta ke nak naek?? huu~

echah mashuri:
hehe...xnaik pn market SUKESUKI.. sbb keta 2 market 2 hari jer.. org bg guna..haha..

matpek:
haha..samer la bro..nie mmber bg guna..sempt la market 2 hari..hehe!

iRfan Johan said...

sempat merasa duk blakang je..huhu! terasa laju..tp x ckup. hehe...

Onelove...Jambu merah warna said...

x teruja pn.. haih x phm ngan laki.. ada apa ngan kete..wakaka.. teruja ngn baju kaler pink tu je..haha

albalang said...

mantap.. skyline tuh.. 2 hari pun sape yg xnak kan..

aisHa 'S' said...

pergh..smart r kete tu...